om oss

09:00 - 17:00
Stängt
10:00 - 17:00

Välkommen till vår körkortsskola! Vi är dedikerade till att hjälpa individer att ta sina körkort och bli säkra, ansvarsfulla förare på vägen. Vårt team av erfarna instruktörer guidar dig genom processen för att ta ett körkort, från det skriftliga kunskapstestet till lektionerna bakom ratten. Vår läroplan är utformad för att ge en grundlig förståelse för trafiklagar och säker körning, och våra toppmoderna faciliteter och fordon möjliggör en realistisk och praktisk inlärningsupplevelse. Oavsett om du är nybörjarförare eller vill fräscha upp dina kunskaper, har vi ett program som passar dig. Vi ser fram emot att hjälpa dig ta ditt körkort och bli en trygg, kompetent förare.

Ibland är vi upptagna med kunder i receptionen och har då svårt att svara i telefon men vi ringer upp er så fort vi kan.
Ni når oss alltid via vår e-post

eurokortafikskola@outlook.com

Helger receptionen stängd.

Vid avbokning efter öppettider och helg hänvisar vi till vår e-post!